Často kladené otázky

F.A.Q
  1. Kedy mi príde objednaný tovar ?

Všetky položky máme na sklade, aby sme vám ich mohli dodať čo najskôr. Produkty sa odosielajú ihneď po prijatí objednávky. Ak nastane nepredvídaná porucha systému, doba odoslania sa môže predĺžiť, najviac však na 30 dní. V prípade nejakého problému vás budeme kontaktovať.

  1. Môžem objednaný tovar vrátiť ?

Áno. Vrátenie tovaru bez udania dôvodu si môžte uplatniť do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.

  1. Existuje možnosť výmeny tovaru ?

V prípade, že ste si objednali nesprávnu veľkosť, nie je žiaden problém vymeniť ju za inú do 14 dní. Kontaktujte nás telefonicky alebo emailom.

  1. Kedy mi za vrátené kúsky vrátite peniaze ?

Okamžite ako sa nám balík vráti vás budeme kontaktovať emailom a následne posielame peniaze. Tie prídu na váš bankový účet najneskôr do 30 pracovných dní od prijatia vráteného tovaru.

  1. Aká je kvalita vašich produktov ?

Naši dodávatelia vyrábajú iba kvalifikované produkty so zárukou. Všetky výrobky sú vyrobené v rámci EÚ.

  1. Aká je kvalita balenia ?

Pri každej objednávke používame najlepšie obaly na bezpečnú dodávku. Ak dôjde k akémukoľvek viditeľnému poškodeniu vášho obalu, urobte si fotku a neváhajte nás kontaktovať.

  1. Kto sú vaši dodávatelia ?

Naši dodávatelia sú z EÚ a ponúkajú najvyššiu kvalitu svojich výrobkov za najlepšie ceny na trhu.

  1. Koľko stojí poštovné/doprava ?

Výška poštovného pri nákupe do 60 € sú 4 €. V prípade nákupu nad 60 € je doprava kuriérom až k vám domov zadarmo.

  1. Čo ak mi príde poškodený tovar ?

V tomto prípade je možné tovar reklamovať. Reklamácie vybavujeme do 30 dní. Ak o daný tovar nemáte záujem, jednoducho ho vrátite. Neváhajte nás kontaktovať telefonicky alebo mailom.

  1. Akým spôsobom môžem zaplatiť za tovar ?

Akceptujeme platby nasledujúcimi spôsobmi:

  • dobierkou,
  • platba vopred prostredníctvom bankového prevodu alebo hotovostného vkladu do banky,
  • platba online.